dilluns, 23 de novembre del 2009

La prostitució a debat

El passat dia 9 de novembre a les set de la tarda, es celebrava a la Fontana d'Or, una ponència sobre la prostitució organitzada pel Col·lectiu per la Igualtat amb el títol de Prostitució el negoci més indigne. Les dues convidades a debatre el tema eren l'advocada Rosario Carracedo i la professora universitaria Mª José Barahona, ambdues amb un llarg i ampli historial d'estudis i intervencions en tallers i seminaris sobre aquest tema. La seva defensa és clara: regular la prostitució és legitimar-la, i avui al Punt podeu trobar una entrevista realitzada per Carme Vinyoles on exposen clarament els seus punts de vista.

2 comentaris:

  1. Gràcies a l'enllaç de l'olor de colonia que heu posat al meu blog de llibres, us he conegut. Mentre encara calgui defensar la igualtat, fa bó de veure associacions i bogs com el vostre, ànims i endavant.
    En el blog també hi tinc una ressenya de l'atrapada al mirall. ës una història que em va impressionar molt, i estic convençuda que malauradament la realitat supera la ficció.

    http://viuillegeix.wordpress.com/2009/03/20/atrapada-al-mirall-gemma-lienas/

    NOTA: estic tenint moltes dificutats per deixar aquest comentari. L'editor no funciona( copiar i enganxar) i cada vegada que hi deixo la meva identitat, em treu fora.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt llegir el teu comentari. He llegit també altres comentaris teus a través del portal www.quellegeixes.cat
    Intentarem veure què passa amb el problema de penjar comentaris. Moltes gràcies!

    ResponElimina